JOM KONGSI IKLAN



IKLAN RM5 SAHAJA SEBULAN
(klik untuk tempahan)

Monday 17 June 2013

ANAK ANUGERAH TUHAN

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA SALAM BAHAGIA SALAM JUTAWAN..OPPSS JUTAWAN???...

AIKKK KENAPA XBOLEH KE??? OK KAN KTA DOAKAN SESAMA KITA JADI JUTAWAN..SAPA XSUKA KAN BILA DAH JADI JUTAWAN BOLEH TOLONG RAMAI ORANG LAIN..UNTUK MENAMBAH NILAI HIDUP MEREKA..

APALAH KENA MENGGENA DENGAN TAJUK KITA NI AGAKNYA KAN..

anak anugerah yang sangat mahal..ada anak yang soleh yang bijak juga boleh diketogorikan sebagai jutawan..kenapa tanya saya?? jawapan saya kerana anak yang soleh akan menyumbangkan doa2nya buat insan2 yang tersayang yang telah kembali ke rahmatullah..bestkan..

kualiti seseorang anak itu bergantung pada didikan kita semasa mereka kecil lagi...seawal usia 3bulan dari dalam perut ibunya..wow..dari umurna 3bulan dalam kandungan tu mereka belajar.tentunya..sebab itu lah agama kita..agama islam menggalakan para ibu mengandung menggamalkan bacaan surah2 demi membina hati dan rohani anak2 nanti..

bayangkan indahnya islam..

semasa ibu mengandung idak menggamalkan didikan dalam perut cara islam janganlah kita menyalahkan anak tersebut jika besar kelak mereka menjadi seseorg yang tidak kita inginkan..saya xanak sebut..kerana setiap patah yang kita cakap kita fikir kita tulis itu semua doa..

jadi baiknya kita ungkapkan yang manis2 yang indah2 buat anak kita sendiri....doa yang terbaik buat mereka..kelak di akhirat tidak kita di persoal allah akan lekanya kita menunaikan tanggungjawab..

salam hormat dari umie...








No comments:

Post a Comment